![](https://prettywise.se/wp-content/uploads/2022/11/Skarmavbild-2023-08-31-kl.-17.13.33-1024x1024.png)
![](https://prettywise.se/wp-content/uploads/2022/11/Skarmavbild-2023-08-31-kl.-17.13.13-1017x1024.png)
![](https://prettywise.se/wp-content/uploads/2022/11/Skarmavbild-2023-08-31-kl.-17.16.00-1018x1024.png)
![](https://prettywise.se/wp-content/uploads/2022/11/Skarmavbild-2023-08-31-kl.-17.17.14-1024x1024.png)
![](https://prettywise.se/wp-content/uploads/2022/11/Skarmavbild-2023-08-31-kl.-17.21.35-1024x1024.png)
![](https://prettywise.se/wp-content/uploads/2022/11/Skarmavbild-2023-08-31-kl.-17.20.37-1024x1021.png)
![](https://prettywise.se/wp-content/uploads/2022/11/Skarmavbild-2023-08-31-kl.-17.16.30-722x1024.png)
![](https://prettywise.se/wp-content/uploads/2022/11/Crafter-folder.jpg)
Exempel på införsäljningsmaterial för nya Crafter.
I flera år har jag varit copywriter för Volkswagen Transportbilar där jag främst har utvecklat deras prisbelönta kundvårdsprogram – allt ifrån införsäljning, service, nybilslanseringar och att boosta ÅF med de bästa argumenten. Jag tog även fram kommunikationskonceptet WORKING HERO som satte föraren i fokus för att skapa starkare relationer med VW-ägarna.
Exempel på införsäljningsmaterial för nya Crafter.